3 הדברים שאת חייבת לקחת בחשבון לפני שאת יוצאת לדרך

החלטת להקים עסק

ברכות

3 הדברים שאת חייבת לקחת בחשבון לפני שאת יוצאת לדרך

  1. מי ירכוש את המוצרים והשירותים שלך- מי יהיה מוכן לשלם עבור השירותים שלך ? זהי את קהל היעד העיקרי והתמקדי בו .תשאלי את עצמך שאלות מדויקות על אותו קהל יעד, הבני את הצרכים, ההעדפות וההתנהגויות שלו כדי להתאים את ההצעה הייחודית שלך ואת אסטרטגיות השיווק שלך בהתאם.
  2. ניהול פיננסי: ניהול כספים יעיל חיוני להצלחת העסק שלך. תרשמי את הכל בצורה מסודרת,עלויות הקמה (לדוגמה:מקורס ששילמת עליו בשביל להתקמצע), הוצאות שוטפות (לדוגמה: זום, השכרת קליניקיה וכו׳), תחזיות הכנסות (לדוגמה: תהליך אימון בן 12 פגישות שיניב 4200 ש״ח) ואסטרטגיה לניהול תזרים מזומנים. ההתחלה הכי חשובה ונדרשת פה ס-ב-ל-נ-ות! תביני כיצד תממני את העסק שלך בהתחלה ובחני אפשרויות כמו שימוש בחיסכון אישי, הלוואות או מענקים. עקבי באופן קבוע אחרי הביצועים הפיננסיים שלך, שמרי רישומים מדויקים על ההוצאות וההכנסות ופני לייעוץ של רואה חשבון מקצועי כדי להבטיח עמידה בתקנות המס וקבלת החלטות פיננסיות מושכלות. טיפ ליאור: איך שתתחילי את הניהול הפיננסי ישפיע רבות על ההמשך!
  3. שיווק ומיתוג: יצירת נוכחות חזקה של המותג ויישום אסטרטגיות שיווק יעילות כדי למשוך לקוחות ולבנות נאמנות מצד הלקוחות. פתחי זהות מותג משכנעת המשקפת את הערכים שלך, הייעוד והצעת המכירה הייחודית שלך.

    צרי נוכחות מקוונת באמצעות מהרשתות החברתיות- תתחילי בפלטפורמה אחת תתמקצעי בה ורק לאחר מכן תבחרי פלטפורמה נוספת , לדוגמה אם התחלת באינסטגרם אחרי שתצרי עמוד מעניין וסוחף רק אז תשקיעי ביצירת עמוד פייסבוק או בטיקטוק. כדי ליצור נחשקות ובולטות – ללא אפקט של תפסת מרובה לא תפסת.

אז עם מה את הולכת להתחיל?

מה דעתכם? מסכימים איתי? אשמח לשמוע תגובות בפרטי או ממש פה למטה בפוסט

גלילה לראש העמוד